top of page
10.png

באיילון נחשפים כ- 800,000 אלף כלי רכב ביממה (איילון צפון + איילון דרום) לקירות ע”ג הציר.
בציר גהה – כ- 750,000 איש (600,000 מכוניות * 2 אנשים מינימום במכונית)
ביממה לסדרה בת 10-12 קירות בצמתים שונים בפריסה ארצית נחשפים למעלה מ – 2 מליון בני אדם.
*ע”פ נתוני משרד התחבורה
.

החברה הינה חלק מקבוצת נור מתמחה בתחום החוצות על כל צורותי:
קורנית: חברת הייטק לפיתוח מדפסות המדפיסות בפורמט הרחב החדש ישירות ע”ג בד.
OUTFORM: דגמי תלת מימד – זכיינית Motorola, Apple העולמית.
דפוס יהב: בית דפוס הגדול בארץ המתמחה בהדפסת כרזות קיר.
MTL: חברת הייטק לפיתוח מדפסות המדפיסות ישירות ע”ג חומרים קשיחים.
Tprint: בית דפוס היחידי בארץ המחזיק מכונה של קורנית דיגיטל המדפיסה ישירות על בד כגון: חולצות
.

12.png

חברת ‘נור סטאר מדיה’ הינה החברה המובילה והיחידה בארץ המשווקת מדיית חוצות של קירות תלת מימדים
.במיקומים אסטרטגיים בפריסה ארצית
החברה מתמחה בעיצוב, ייצור ושיווק של מדיה ייחודית זו בארץ ובחו”ל
לחברה למעלה מ – 50 קירות ענק , הפרוסים ברמה ארצית ונותנים מענה לקמפיין חוצות ארצי מקיף.
חברת נור סטאר מדיה הינה חברת בת מקבוצת נור בבעלות משה נור

9.png

הקירות ממוקמים בצמתים אסטרטגיים ובצירי תנועה מרכזיים ביותר בישראל המביאים את המפרסם לחשיפה מרבית. פרסום על גבי קירות אלו בלבד מאפשר קמפיין בפני עצמו.
פרסום במדיה זו הינו מיתוג וחדירה לזיכרון קהל היעד המשפיעים על תהליך קבלת ההחלטות בנקודות המכירה, הקירות מאפשרים חריגות וקריאטיביות. המיקומים האסטרטגיים והייחודיים יוצרים חשיפה פרונטאלית ומביאים את המפרסם לבולטות ולבידול על פני מתחרים.
הקירות הינם עצמאיים, קריאטיביים, בולטים בשטח ומנטרלים את הרעש הפרסומי של שלטי החוצות.
פרסום במדיה זו לרוב מאפשרת חשיפה משני צידי ציר התנועה.
עלויות ההפקה של הקירות נמוכות באופן יחסי לעומת אפקטיביות גדולה מאוד – עלות לאלף נמוכה מאוד.
לקוחות חוזרים במגמתיות מתמשכת. קבוצות ענק שהעבירו את הבשורה קדימה: החברה המרכזית, טמפו, תנובה, שסטוביץ, פרוקטר&גמבל, לקוחות אופנה ורכב מהמובילים בארץ ובעולם ועוד רבים

11.png
bottom of page